divendres, 10 d’octubre del 2014

Bibliopati

Un any més comencem amb il.lusió obrint la nostra biblioteca a les hores del pati amb l’ajuda dels/les voluntaris i voluntàries de 6è.

Els primer dies de curs s’ha fet una reunió amb l’alumnat de 6è interessat en ser voluntari. Se’ls ha explicat les tasques que tindran a la biblioteca:

-          -Control de l’alumnat que entra,  ja que s’han establert uns dies per als alumnes de 1r, 2n i 3r i uns altres dies per als de 4t, 5è i 6è.

-          -Controlar que els usuaris de la biblioteca tractin bé els llibres.

-         - Explicar-los, sobretot als més petits, on es troben ubicats els contes per a la seva edat.

-          -Explicar-los algún conte als més petits.

Aquest voluntariat no només contempla el bibliopati sinó que també fan tasques al pati dels més petits de Primària fent-los jugar amb les cordes, amb les gomes, les pilotes i el material que tenen a la seva disposició.

També tenim uns alumnes voluntaris ensenyant a jugar a escacs als que encara no en saben.

Cap comentari: